Защо Neutrogena?
Всичко започна с Мани – изследователя.
През 30-те години на миналия век Мани Столороф започва работа в Лос Анджелис в производството на козметика, червила и четки за устни за големите имена от тази епоха. Но Мани, изследовател по природа, винаги е бил в търсене на нови идеи. При едно от многобройните си пътувания до Европа той научил за съществуването на един изключително деликатен неалкален сапун, изобретен от белгийски химик.
Мани веднага разпознал потенциала и купил правата за дистрибуция в САЩ. Сапунът се казвал Neutrogena. И така, през 50-те години, точно когато жените започнали да се оплакват, че традиционните сапуни са груби и предизвикват дразнене, Мани се появил с решение. Във време, в което сапунът струвал 10 цента, Мани продавал Neutrogena® за по 1 долар. Жените полудели по това красиво кехлибарено парче сапун<link to Product Detail Page>, което се разпродавало като топъл хляб. Мани определено е обичал предизвикателствата. Преодолявал е бариери. Преминавал е граници. По този начин той създал основата, с която Neutrogena® да се превърне в компания като никоя друга. Тази находчивост и смелост в мисленето и до днес е останала жизненоважна част от нашето ДНК. И е това, което продължава да ни отличава от всички останали в този бизнес.
А продължението е Лойд – "Преосмислителят".
Лойд Котсън е зет на Мани. Когато поел компанията, той е бил наясно, че има страхотни продукти, които да продава. Но това, което е нямал, са "дълбоките джобове" на богатите марки за красота. Трябвало е изцяло да преосмисли как да направи маркетинга на Neutrogena. И измислил брилянтен нов бизнес модел. Във време, когато само големите фармацевтични компании можели да си позволят да назначат лекари, Лойд създал автентични връзки с дерматолози. Той вярвал, че те ще оценят качеството, безопасността, ефикасността и красотата на Neutrogena®. И бил прав. И така, докато големите марки хвърляли пари по телевизионни реклами, Лойд се сдобил с нещо, което не можело да се купи с пари – три красиви думички: „Препоръчано от дерматолози“. А кой е най-големият авторитет в грижата за кожата и най-яростният ѝ критик? Дерматологът, разбира се. Като преформулирал, преосмислил и не се отказал, докато не го измислил, Лойд Котсън променил облика на Neutrogena® завинаги и издигнал бизнеса до нови висоти.
Потребителите на нашите продукти вярват, че здравата кожа е ключът към красивата кожа. Ние също.
Като компания, ориентирана към потребителя, нашите иновации по отношение на продуктите винаги са вдъхновени от истински прозрения на потребителите, както и от незадоволени техни нужди. Те са научно тествани и е доказано, че дават реални резултати. Ние никога не преувеличаваме и не "сваляме звезди". Смятаме, че потребителите на нашите продукти са достатъчно умни, за да прозрат това. И смятаме, че единствените обещания, които трябва да се дават, са тези, които могат да се спазят. Вярно е, че при нашите продукти понякога отнема повече време да бъдат създадени, но винаги е така, когато не правиш компромиси. Тъй като не робуваме на идващи и отминаващи тенденции, нашите продукти никога не излизат от мода. И успяхме да останем верни на своите ценности, докато се състезаваме в необятен океан от продукти за красота и грижа за кожата в световен мащаб.